The Greenlist of English Schools in Japan

Thoughts and Opinions on Teaching English in Japan, plus many lists of good schools in Japan at our homepage. You can post your resume or job for free too. Check out the homepage!

Wednesday, June 15, 2011

日本と海外における教育の未来

日本と海外における教育の未来

by Kevin R. Burns

イギリスのサマーヒルのような学校について読んだときと同じように、TED.comでケンロビンソン氏と 初めて話をしたことでも、私は奮い立たされました。そして、ウマが合う教師たちと私の考えを共有しました。 私はとても創造的だったのですが、学校中の生徒にうんざりしていました。私のIQテストのスコアは高く、 私の恩師も私に話しかけるのが好きでしたが、私は学ぶことを押しつけていたこと気づき、しばしば不快な思いをしていました。 私は自分のプロジェクトを行いたかったのです。

Read More

Labels: